הקשר ששיחק בליגה א' ובעונה שעברה בבני יהוד מצטרף לקבוצה מליגה ג' דן.
מ.כ גיסין פתח תקווה ממשיכה בהכנות לעונת המשחקים 2026/7 בליגה ג' דן. בקבוצה ממשיכים בהליך בניית סגל הקבוצה שהודיעה על החתמתו של הקשר, אדיר רוטשטיין.
רוטשטיין בן ה-26 מצטרף לגיסין פתח תקווה לאחר עונה מוצלחת במיוחד בבני יהוד, איתה חגג עליית ליגה, מביא איתו ניסיון משמעותי מהרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. במהלך הקריירה שיחק בין היתר בסקציה נס ציונה, הפועל מרמורק והפועל הרצליה בליגה א׳, ובמדי הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית.
עם ראיית משחק, ניסיון, יכולת ניהול קצב ומנהיגות במרכז המגרש, אדיר מגיע לחזק את חוליית הקישור שלנו ולהיות חלק משמעותי מהמטרות של המועדון בעונה הקרובה.
צילום: מ.כ גיסין פתח תקווה