בלם הקבוצה בעונה שעברה יפתח עונה שנייה בקבוצה מליגה ג' דן.
מכבי גבעת שמואל קרובה להשלמת סגל הקבוצה לעונת המשחקים 2026/7. אמש (ראשון) הודיעה הקבוצה על המשך דרכו בקבוצה של עילם זיו.
זיו (בלם) בן 34 שיחק בשנים האחרונות בליגה ב' בין השאר במכבי עמישב פתח תקווה ובני יפו ממנה הצטרף בעונה שעברה למכבי גבעת שמואל והפך לאחר השחקנים המצטיינים בקבוצה. זיו יוביל את החלק האחורי בקבוצה שיפתח עונה שנייה בקבוצה.
צילום: מכבי גבעת שמואל